Sosyal Sorumluluk

  • Uluslararası şirketlerin sadece hissedarlarına karşı değil paydaşlarına karşı da sorumlu oldukları bilinci sonucunda Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS) kavramı ile iş hayatına ait kararlar alınırken paydaşları göz önüne alarak etik ve hukuki standartlara ve uluslararası normlara uygun ve saygılı olmak önem kazandı.
  • Bir markanın şeffaf ve etik davranması, müşteriyle ilişkilerinde onları  anlaması  ve çözümsel yaklaşması  artık  çok  daha önemli. Sadece müşterilerine değil, genel olarak toplumsal anlamda da  bulunduğu  ortama  yarar  sağlayan  firmalar dünyaya  ve  topluma  olan  katkılarından dolayı çok daha değerlidirler.
  • Watsons çalışanları da bu anlamdaki rollerinin farkında olarak yaşadığımız dünyayı daha iyi bir yer yapmak ve bu hizmeti müşterilerine yansıtmak için özveri ile çalışmaktalar.Uluslararası bir grubun parçası olarak içinde bulunduğu her topluma yönelik fayda sağlayan bir şirket olan Watsons hayata daha fazlasını katmak için çalışıyor.
  • Watsons Türkiye olarak biz de KSS çalışmalarına farklı alanlarda katılım gösteriyoruz. Kalite standartlarının korunması ve müşterilerimize daha iyi ve daha fazla çeşitte ürün sunmanın yanı sıra, müşteri bilgilerinin güvenle saklanması, çalışma ortamımızın elektrik, su ve ofis malzemeleri harcamalarının çevreyi koruyacak şekilde düzenlenmesi, çalışanlarımızın eğitimlerinin sürekli ve düzenli bir şekilde yapılarak gelişimlerinin sağlanması gibi çalışmalarla toplumda katma değer yaratıyoruz.
  • Watsons Türkiye, A.S.  Watson Group'un her yıl düzenlediği Global Gönüllülük Günü çerçevesinde İstanbul Maratonu'na katılarak STK'lar yararına koşuyor ve bağış topluyor. 2014-2015 yıllarında AÇEV yararına koşan gönüllülerimiz, topladığı bağışlarla onlarca anne ve çocuğa eğitim desteği sağladı. Watsons Türkiye, ayrıca her yıl 12 Aralık Mağazacılar Günü'nü çeşitli etkinliklerle kutluyor.