background image
Alışveriş Sepetim
Watsons Mesafeli Satış Sözleşmesi

Mesafeli Satış Sözleşmesi

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

 

TARİH __/__/____

 

 

TARAFLAR

 

 

(1) Merkez Ofisi Saray Mahallesi, Site Yolu Caddesi, Anel İş Merkezi, No: 5/4, Kat: 4-5, Ümraniye, İstanbul adresinde bulunan A.S. Watson Güzellik ve Bakım Ürünleri Ticaret Anonim Şirketi (“Watsons/Satıcı”);
Satıcı Telefon: 0216 635 60 00
Satıcı FAX: 0216 635 68 09
Satıcı Ürün İade adresi: Orhanlı Orta Mahallesi, Atayolu Caddesi, Öztaş Sokak, No:4/1, Tuzla, İstanbul
Mersis No: 0212037036400019

 

 

(2) http://www.watsons.com.tr adresinden hizmet veren Web sitesinden veya mobil uygulamasından alışveriş yapan internet kullanıcısı (“Alıcı”).
Alıcı Telefon:
Alıcı Adres:
Alıcı E-posta:

 

1 - Konu

 

İşbu Sözleşme’nin konusu Watsons’ın sahip olduğu http://www.watsons.com.tr adresindeki Web Sitesi ve ya da Watsons Mobil Uygulama (“Mobil Uygulama”) üzerinden sipariş edilen aşağıda detayları belirtilen ürün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili mevzuat hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.

 

2 - Ürün

 

Alıcı’nın şipariş ettiği ürün detayları aşağıdaki gibidir.

 

  • Adet
  • Ürün
  • Fiyat (KDV Dahil)
  • Ara Toplam
  • Sipariş İşlem ve Gönderim Ücretleri
  • Ödeme Şekli
  • Taksitli Satış Fiyatı
  • Peşin Satış Fiyatı
  • Toplam
  • Teslimat Adresi
  • Teslim Edilecek Kişi
  • Fatura Adresi

 

 

Teslimat Prosedürü. Watsons tarafından yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat hizmeti sağlanmaktadır. Ürün Satıcı’nın anlaşmalı olduğu kargo ile Alıcının adresine teslim edilecektir. Sipariş alındıktan sonra tahmini teslimat süresi Satıcı tarafından bildirilecektir. Teslimat süresi, Sipariş onayı mailinin gönderilmesinden ve Sözleşmenin kurulmasından itibaren azami otuz (30) gündür.

 

 

"Mağazadan Teslim". Sipariş esnasında müşteri tarafından teslimat adresi mağaza olarak seçildiği takdirde çalışılan kargo şirketi vasıtasıyla gönderim belirtilen mağazaya yapılacaktır. Kargo, mağazaya ulaştıktan sonra müşterice kimlik ibrazı edilmesi suretiyle teslim alınabilir. Alıcının kendisi dışında birine teslimat yapılması ancak bu kişinin alıcı tarafından yetkilendirildiğinin ispat edilmesine bağlıdır. Satıcının yetkilendirmeyi yetersiz görmesi halinde teslimatı reddetme hakkı saklıdır. Bu uygulamada Alıcı resimli bir kimliğini Satıcı’nın mağaza personeline ibraz ederek siparişleri teslim alabilecektir. Mağazadan teslimat seçeneği (Tıkla Gel Al, Tıkla Gel Al Hemen) seçildiğinde; Tıkla Gel Al teslimatı için 30, Tıkla Gel Al Hemen teslimatı için 7 gün içerisinde siparişin mağazadan teslim alınmaması durumunda Alıcı’nın sözleşmeden döndüğü kabul ederek siparişi iptal edilerek iade süreci başlatılacaktır. Tıkla Gel Al siparişinin iptal edilmesi durumunda, İptal edilen sipariş içerisinde yer alan ürünlerin Watsons deposuna ulaşması ve iade sürecinin tamamlanmasını takiben ücret iadesi, ödeme esnasında kullanılan kanal aracılığıyla yapılacaktır.

 

 

Kargo şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerinde yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi Watsons’ın elinde olmayan sebeplerle önleyemeyeceği durumlarda belirtilen teslim süresinde gecikme olabilir. Bu gecikmelerden dolayı Satıcı sorumlu tutulamaz. Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcı’nın yerinde olmamasından doğabilecek durumlardan ve ekstra kargo bedellerinden Satıcı sorumlu değildir. Belirtilen günler içeriğinde Ürün/ürünler Alıcı’ya ulaşmadıysa teslimat problemleri müşteri hizmetlerine 0850 755 99 87 hatlı numaradan ulaşılarak derhal bildirilmelidir.

 

 

Alıcı teslim anında sipariş etmiş olduğu ürünün faturasına/teslimat fişine uygun olarak iletildiğini kontrol etmekle ve ürünleri teslim aldığına dair teslimat fişini imzalamaya ve kargo şirketi görevlisine teslim etmekle yükümlüdür. Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer kargo şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme yükümlülüğü Alıcıdadır. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra kargo şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Zarar görmüş paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcıda kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Satıcı’ya yazılı olarak bildirilmelidir.

 

 

1 - CAYMA HAKKI

 

 

Alıcı, Ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (On dört) gün içinde hiçbir sebep göstermek zorunda olmaksızın cayma hakkına sahiptir.
Cayma hakkının kullanılması için Alıcı veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin ürünün teslim aldığı günden itibaren 14 (on dört) günlük süre içinde Alıcı’nın, Müşteri Hizmetleri Hattı’nı aramak suretiyle bildirim yapması ve Müşteri Hizmetleri temsilcisi tarafından kendisine aktarılan kodu kargo şirketi ile paylaşarak ürünü teslimden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde Satıcı’ya ulaştırması gerekmektedir. Aksi halde, cayma hakkı talebi geçersiz sayılacaktır. Alıcı, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde aşağıdaki süreler esas alınır;
a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,
b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün
Alıcı, cayma bildirimini çağrı merkezimizi arayarak iade talebi oluşturmak suretiyle yapabilir. Bu talebin olumlu sonuçlanması durumunda Müşteri Hizmetleri temsilcisi Alıcı’ya bir kargo kodu oluşturur. Alıcı, bu kodla ürünleri ücretsiz olarak Watsons’a gönderebilir.
Alıcı’nın iade talebi olumlu karşılansa da kullanılmış, ambalajı açılmış ya da bozulmuş ve iadesi sağlık ve hijyen açışından uygun olmayan ürünlerin iadesi yapılamamaktadır. Bu kapsamda şampuan, duş jeli, cilt ve saç bakım ürünleri gibi iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler için iade yapılamamaktadır. Koruma ambalajı bulunan makyaj, cilt bakım ürünlerinde de koruma bandı açıldığı takdirde iade işlemi yapılamamaktadır. İade etmek istenen ürünlerin bu koşulları karşılamaması durumunda iade onayı iptal edilerek anlaşmalı kargo şirketi ile ürünlerAlıcı Ödemeli olarak tarafınıza gönderilmelidir.
Alıcı’ya siparişinden ya da internet sitesindeki fotoğrafından veya açıklamalarından farklı ürünler iletilmesi durumlarında, cayma hakkının kullanılması ürünün güvenlik etiketi açılmamış olması şartına bağlıdır.
Satıcıya ulaşan iade ürün iş bu sözleşmede belirtilen koşulları sağladığı takdirde iade olarak kabul edilir, geri ödemesi de alıcı kredi kartına/hesabına yapılır. Ürün iade edilmeden bedel iadesi yapılmaz. Kredi Kartına yapılan iadelerin kredi kartı hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır.
Alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü şu şekilde uygulanacaktır: Alıcı ürünü kaç taksit ile satın alma talebini iletmiş ise, Banka alıcıya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Satıcı, bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların Alıcı’nın kredi kartına iadesi durumunda konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır. Alıcı’nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve Alıcı iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksit sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği, “Cayma Hakkının İstisnaları” başlıklı madde 15 uyarınca, aşağıdaki hallerde Alıcı cayma hakkını kullanamaz.

 

  • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlerde,
  • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallarda,
  • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların tesliminde,
  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; şampuan, duş jeli, cilt ve saç bakım ürünleri gibi iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlerde,
  • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallarda,
  • Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerinde,
  • Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların tesliminde,
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallarda,
  • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlerde.

 

 

2- TARAFLARIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ

 

 

2.1 Ürün ve Hizmetlerin Kullanımı. Alıcı, satışa konu Ürünün temel nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme sekli, teslimat koşulları ve masrafları vs. Ürün ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı, iade koşulları, şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar vs. konusunda açık, anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde bilgi sahibi olduğunu bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini kabul ve beyan eder.

 

 

2.2 İkame Ürün ve İptal.Satıcı, Ürünün yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, Sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan Alıcı’ya bildirir ve stoklarında bulunması halinde Alıcı’ya eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir. Satıcı herhangi bir sebep belirtmeksizin siparişi reddetme hakkına sahiptir. Satıcı herhangi bir sebeple (örneğin ödeme sistemlerindeki sıkıntılar) siparişi işleme alamaması durumunda Alıcı’yı telefon veya e-mail yolu ile bilgilendirebilir.

 

 

2.3 ÖÖdeme İptali. Alıcı, Ürünün teslimatı için işbu Sözleşme’yi elektronik ortamda teyit edeceğini, herhangi bir nedenle Ürün bedelinin ödenmemesi ve/veya banka kayıtlarında iptal edilmesi halinde, Satıcı’nın Sözleşme konusu ürünü teslim yükümlülüğünün sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

 

 

2.4 Kredi Kartının Usulsüz Kullanımı. Alıcı, Ürünün kendisi veya gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa tesliminden sonra Alıcı'ya ait kredi kartının yetkisiz kişilerce haksız kullanılması sonucunda Ürün bedelinin ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı’ya ödenmemesi halinde, Alıcı Sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri Satıcı’ya ait olacak şekilde Satıcı’ya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

 

 

2.5 Bilgilerin Doğruluğu. Üye, kendisi tarafından sağlanan bilgi ve içeriklerin (Ad, soyad, telefon numarası elektronik posta vs.) doğru, eksiksiz ve hukuka uygun olduğunu, Watsons Web sitesine ve mobil uygulamasına teknik ve fiziki zarar vermediğini/vermeyeceğini, hiçbir kanun, yönetmelik ve sair mevzuata aykırı ve ihlal edici nitelik taşımadığını, üçüncü kişi haklarını ihlal etmediğini ve etmeyeceğini taahhüt eder. Kişisel verilerinde değişiklik olması halinde gerekli güncellemeleri yapacağını aksi halde Watsons’ın sorumlu olmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Watsons, Üye tarafından iletilen, yüklenen, değiştirilen veya sağlanan bilgi ve içeriklerin doğruluğunu araştırmakla, bu bilgi ve içeriklerin güvenli, doğru ve hukuka uygun olduğunu taahhüt ve garanti etmekle yükümlü ve sorumlu değildir. Üye tarafından sağlanan bilgi ve içeriklerin yanlış veya hatalı olmasından dolayı ortaya çıkacak tüm zararlardan Üye sorumludur ve Watsons’ın bu bilgilerin gerçeğe aykırılığı nedeniyle uğrayacağı tüm zararları aynen ve derhal tazmin edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

 

 

2.6 Kişisel Veri Kullanımı. Üye’nin Watsons Web sitesine üye olurken www.watsons.com.tr/uyeol adresindeki Üyelik Formunu doldurarak siteyi kullanmaya başlamasından itibaren kişisel verileri, watsons.com.tr adresinden ulaşılabilen Aydınlatma Metni’ne ve sair mevzuata uygun şekilde Watsons tarafından işlenecek, saklanacak ve gerekmesi halinde Aydınlatma Metni’ne uygun şekilde üçüncü kişilerle paylaşılacaktır.

 

 

2.7 Bilgilerin Güvenliği. Alıcı, Web sitesine ve mobil uygulamaya giriş yapmak için kullandığı kullanıcı adı ve şifresinin güvenliği, saklanması, üçüncü kişilerin bilgisinden uzak tutulması ve kullanılmasından tamamen kendisinin sorumlu olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder. Kullanıcının, kullanıcı adı ve şifre güvenliği, saklanması, üçüncü kişilerin bilgisinden uzak tutulması, kullanılması gibi hususlardaki tüm ihmal ve kusurlarından dolayı kendisinin ve/veya üçüncü kişilerin uğradığı veya uğrayabileceği zararlardan Satıcı’nın, doğrudan veya dolaylı, herhangi bir sorumluluğu yoktur.

 

 

2.8 Bilgilendirme. Alıcı, siparişe ilişkin konularda bilgilendirme amacı ile kendisine internet, telefon, SMS, mektup, e-mail, faks vb. kanallardan erişilmesini kabul eder.Bu madde hiçbir şekilde Üye’nin kampanya mesajları için ticari elektronik ileti almayı kabul ettiği şeklinde yorumlanamaz.

 

 

2.9 Kanunlara Uyma. Alıcı, Satıcı’ya ait Web sitesini ve mobil uygulamayı kullanırken yasal mevzuat hükümlerine riayet etmeyi ve bunları ihlal etmemeyi baştan kabul ve taahhüt eder. Aksi takdirde, doğacak tüm hukuki ve cezai yükümlülükler tamamen ve münhasıran Alıcı’yı bağlayacaktır.

 

 

2.10 Web Sitesinin Kullanımından Sorumluluk. Alıcı Web Sitesi veya mobil uygulama kullanımı sırasında gerçekleştirdiği işlemlerden, kullanmış olduğu söz, ifade ve içeriklerden doğacak tüm hukuki ve cezai sorumluluğun şahsen kendisine ait olduğunu, işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi hükümlerine ve/veya hukuka aykırı olarak Web Sitesi veya mobil uygulama üzerinde gerçekleştirdikleri faaliyetler nedeniyle üçüncü kişilerin uğradıkları veya uğrayabilecekleri zararlardan doğrudan ve/veya dolaylı olarak şahsen kendisinin sorumlu olacağını, hiçbir şekilde Watsons’ın sorumlu tutulamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Ayrıca bu gibi durumlarda Watsons, alıcının web sitesini ve mobil uygulamasını kullanımını durdurabilme, yasal süreç başlatma hakkını saklı tutar.

 

 

3 - FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI

 

 

Üye, Watsons Web Sitesinin ve mobil uygulamasının tasarımı, metin, imge, html kodu ve diğer kodlar da dahil ve fakat bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla Web Sitesine ve mobil uygulamaya ait tüm unsurların Watsons’a ait ve/veya Watsons tarafından üçüncü bir kişiden alınan lisans hakkı altında kullanıldığını kabul eder ve hiçbir koşul ve şartta Watsons’a ait marka, logo, ticari unvan bilgilerini Watsons’ın yazılı onayı olmadan referans ve tanıtım faaliyetleri için dahi kullanamaz. Üye, Watsons’a ait telif, marka veya sair haklara tecavüz teşkil edebilecek veya haksız rekabet oluşturabilecek tutum ve davranış içerisinde bulunamaz veya söz konusu mevzuata aykırı olarak reklam faaliyetleri yapamaz.

 

 

Aksi takdirde, Alıcı, lisans verenler de dahil ancak bunlarla sınırlı olmaksızın, üçüncü kişilerin uğradıkları zararlardan dolayı Watsons’ın karşı karşıya kaldığı tazminat, mahkeme masrafları ve avukatlık ücreti de dahil ancak bununla sınırlı olmamak üzere diğer her türlü zararları karşılamakla sorumlu olacaktır.

 

 

4 - DEVİR

 

 

Alıcı, işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi kapsamındaki hak ve yükümlülüklerini, kısmen veya tamamen, herhangi bir üçüncü kişiye devredemez. Satıcı işbu Sözleşme’den doğan hak ve alacaklarını Alıcı’nın ön iznini almaksızın Watsons Grup Şirketlerine devredebilir.

 

 

5 - RÜŞVETİN ÖNLENMESİ VE YOLSUZLUKLA MÜCADELE

 

 

Alıcı (i) rüşvetin önlenmesine ve yolsuzlukla mücadeleye ilişkin olarak uygulanacak tüm kanunlara, yönetmeliklere ve yaptırımlara (“Rüşveti Önlenme Kanunları”) uyacaktır ve (ii) Rüşveti Önlenme Kanunları uyarınca suç teşkil edecek herhangi bir faaliyette, uygulamada veya davranışta bulunmayacaktır. Alıcı işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi süresi boyunca Rüşveti Önleme Kanunları’na uyum sağlamak üzere gereken tüm kural ve prosedürlere uyacağını taahhüt etmektedir.

 

 

6 - GİZLİLİK

 

 

Alıcı, Satıcı’ın faaliyetlerine, iş bu Sözleşmenin maddelerine ilişkin herhangi bir şekilde edinmiş olduğu tüm bilgileri gizli tutacak ve Türk kanunlarının zorunlu hükümleri uyarınca gerekli görülen durumlar haricinde, Watsons’ın ön yazılı onayını almadan sözü geçen bilgileri ifşa etmeyecektir ve kesinlikle kullanmayacaktır. Bu gizlilik yükümlülüğü bu Sözleşmenin herhangi bir sebeple feshedilmesi veya sona ermesi halinde de geçerli olmaya devam edecektir. Alıcı işbu gizlilik yükümlülüğüne uymaması halinde Satıcı’nın uğrayacağı zararları tazmin edecektir.

 

 

7 - MÜCBİR SEBEPLER

 

 

Tarafların kontrolü dışında kanunlar, yönetmelikler, direktifler uyarınca ve yetkili merciler tarafından alınan kararlar ve yangın, sel, deprem, toprak kayması, salgın hastalık, savaş, yaygın şiddet eylemlerinin (bunlarla sınırlı olmamak üzere) meydana gelmesi sebebi ile Watsons işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi ile belirlenen yükümlülüklerinden herhangi birini geç veya eksik ifa etme veya ifa etmeme nedeniyle yükümlü değildir. Alıcı bu durumda Watsons’tan herhangi bir talepte bulunamaz.

 

 

8 - İHLAL

 

 

Alıcı’nın işbu Sözleşme hükümlerini ihlal etmesi halinde, Watsons kendi inisiyatifine dayanarak ve önceden haber vermeden Sözleşmeyi feshedebilir, Alıcı’nın Web sitesine erişimini engelleyebilir. Bu durumda Alıcı, cezai ve hukuki olarak şahsen sorumlu olacaktır. Alıcı, ayrıca Watsons’ı iştiraklerini ve bağlı kuruluşlarını, Web sitesinin veya mobil uygulamanın hukuka aykırı kullanımı ile ilgili olarak Watsons aleyhinde herhangi bir üçüncü şahıs tarafından öne sürülebilecek her türlü talep, zarar, sorumluluk, iddia veya gidere karşı Watsons’ı (vekalet ücretleri dahil olmak üzere) muaf tutmayı ve tazmin etmeyi kabul eder.

 

 

9 - DEĞİŞİKLİKLER

 

 

İşbu Sözleşme uyarınca yapılacak tüm değişiklikler Watsons’ın takdirine bağlı ve tek taraflı Watsons Web Sitesi’nde ve mobil uygulamada ilan edilmek üzere yapılacaktır.

 

 

10 - BÖLÜNEBİLİRLİK

 

 

İşbu Sözleşme’nin bir hükmünün herhangi bir yargı alanının kanunları uyarınca geçersiz, kanuna aykırı veya uygulanamaz olması halinde, ilgili yargı alanında, kalan hükümler geçerli, hukuka uygun ve uygulanabilir olmaya devam edecek ve sözü geçen hükümden etkilenmeyecektir.

 

 

11 - BAŞLIKLARIN YORUMLANMAMASI

 

 

Sözleşmedeki başlıklar referansların kolaylaştırılması için konulmuştur ve bu Sözleşme’nin yorumlanmasını etkilemeyecektir.

 

 

12 - YETKİ

 

 

İşbu Sözleşmenin uygulanmasında, Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri ile ALICI'nın veya SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Taraflar, şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.

 

Mağazada Bul

Lokasyonum
Telefon Numarası *
Bir kod girin. *
Bir kod girin. *
Üye ol butonuna tıkladığında kayıt sözleşmesini kabul etmiş olacaksın.